lördag 19 juni 2010

att göra eller inte göra

Det är frågan. Göra det jag vill eller det jag orkar. Jag vill ta en tur till vackra Söderköping men orkar nog bara till Drottninggatan om jag ska vara helt ärlig. Fast dit vill jag inte. Allt med kungligheter står mig idag upp i halsen och eftersom det enda man kan se på TV är just dessa eller om dessa måste jag någonstans. Bort.
Det är fint väder. Finare. Inte dåligt i alla fall och Södersköping är så fint när det är just det. Men orkar jag? Har varit mycket i veckan så kanske är det bästa att inse sina begränsningar och stanna i stan.
Marcus är snart hemma efter träning och då bestämmer vi.
Tills dess, lite tecknat i soffan med Milo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Göra det du vill eller orkar. "That´s the question" som nån berömd person sa en gång i tiden.
Har ni inte nån fin liten park i närheten med något bra fik dit ni kan gå?
För min del blir det nog faktiskt lite TV, men absolut inte någon heldag. Men det skrivs ju lite svensk historia känner jag och vill gärna se lite av det. Men det är min syn, jag respekterar dig och hur du känner.
Vad ni än bestämmer för aktivitet under dagen så hoppas jag ni får det riktigt riktigt skönt och bra!
Kramar till hela familjen från Maggan1