torsdag 22 september 2011

några dagar sedan femrätters





Gott med korv. Framförallt när barnen somnat och man själv kan njuta en folkbärs till.
Marcus är på bokmässa så jag och barnen gör Stockholm på egen hand. Trevligt så även om jag saknar min man. Min make. Hi hi, maken min.
Äsch snart ses vi.

Har dock lite bekymmer som stör kropp och knopp. Önskar jag kunde släppa, men det går inte. Och det är inte jag som hänger mig fast.
Får i alla fall hjälp nu så det blir skönt att slippa fajten ensam. Tills dess kommer jag fortsätta fantisera om hämndaktioner av olika slag. Aktioner som skulle kunna gestaltas med tex bilden här ovan.

Nu lite breaking news.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här med bekymren låter kryptiskt, men jag hoppas du med din hjälp löser bekymret! Du ska inte behöva ha bekymmer tycker jag. Men fantisera du om dina hämndaktioner, behöver du hjälp så skulle jag mer än gärna ställa upp.
Hälsa Marcus att hans krönikor är jättebra, och vilken kärleksförklaring till dig för några dagar sedan, den "gick inte av för hackor"! Jag har aldrig fått så fina ord skrivna eller uttalade för mig, och definitivt inte skrivna så offentligt som Marcus gjort till dig!
God natt och kram från Maggan1

Anonym sa...

Hahaha! Korvbilden och ordet hämndaktion låter oslagbart :) Heja dig!
TACK igen för allt du delar med dig på bloggen. Underbara bilder från bröllopet, och på era fina barn.
Kram Louise