onsdag 23 maj 2012

resealbum

Kom hem igår till finaste familjen från supermysig tjejweekend i Puglia.
Idag var jag till doktorn då min röst som packade väskan och drog för snart en månad sen, fortfarande lyser med sin frånvaro. Hade hyfsat med styrka i den så jag lyckades väsa fram den italienskan jag lärt mig senaste halvåret, men nu är det bara krax kvar.
Luftrörsinfektion, antibiotika i tio dar och talförbud i tre typ blev ordinationen.
Jo men det är bra. För bra vill jag ju bli.

Låter bilderna här berätta lite om trippen ner. Mest är det vackra vita staden Ostuni som vi valde att gå vilse i. Ett tips om något. Helt underbar var den!























3 kommentarer:

Eleonor sa...

Hej,
Den här kommentaren har inget att göra med ditt specifika inlägg...Vill bara meddela att jag följt din blogg under låååång tid! Jag har gråtit till dina inlägg när du skrivit om dina fina barn som inte fick stanna här hos er...Men jag har också skrattat, skrattat så tårarna runnit! Finns nog inte någon som jag varit så lycklig för, som dig och din M, när ni äntligen fick den vackraste gåvan man kan få - era vackra barn sin fick stanna kvar. Att ni fick känna den underbara lyckan att se de små bli större...Att få vara förälder till levande små människor...

Jag älskar din syn på dig själv och livet!
Du har sån underbar självdistans och bjuder på dig själv! Helt underbar! Kramar i massor från mig som tycker du är bäst!! //E

Maria sa...

Hej Jonna!

Tack för ett fint Middag med Hannah & Amanda! Jag håller verkligen med dem om att du och Markus strålade och verkade väldigt fina tillsammas. Det var roligt att få se och höra mer av dig och inte bara läsa det du skriver.

Ta hand om er!

Anonym sa...

Tack för fina bilder från semestertrippen! Kul att få se. Nu får vi hoppas din röst hittar tillbaka också.
Kram Maggan1