onsdag 19 september 2007

god save the queen bla bla bla...

Imorgon bitti lämnar vi detta gråa land för ett annat. Förhoppningsvis kan jag lämna paraplyt i väskan hela trippen, men med ska den. Har besökt London förut om man säger så.

Jag borde ju sova nu för länge sen. Klistertrött som jag är. Och med klockan satt på 0320. Men sova och jag är ju fortfarande inte det bästa av vänner.
Fast den relationen tar jag tag i nån gång senare i höst, säg oktober-novemberish. Nu skrapar jag ihop delarna av mitt jag och mobiliserar molekylerna i mig inför attack och helgen kommer bli kanonfin! Det finns museer att besöka och kyrkor att beundra och cafeer och barer att bara ta det lugnt i. Och på fifth floor vill jag mumsa sushi, som en fantastisk människa tipsade mig om.
Dessutom ska vi ju möta kungen imorgon kväll!

http://www.youtube.com/watch?v=NaEj3g5GOYA

http://www.youtube.com/watch?v=OIcrCZQkSlg&mode=related&search=

Från tidigare föreställningar. Imorgon blir det en ny variant FAME!

God natt och ta hand om er så länge.
Nu flåsar sova i nacken på mig så jag ger mig med ett leende och bäddar snällt ner artilleriet, för nu.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Have a nice weekend, cyberfriend!

Anonym sa...

HAhahah... skrattade gott åt klippen! Ha jättekul!
/A

Johanna sa...

hoppas ni får en fin helg!
kram
JOhanna

Anonym sa...

Hoppas du får en trevlig helg!!

//Fru Anna (hihi, fortfarande otroligt att jag är fru!)

Anonym sa...

Hoppas det blir en kanonhelg...hade du varit hemma hade paraplyet definitivt behövts*s*
Men jag har din man på radion nu och kulturnatten här i stan som väntar i morron så det känns rätt bra trots regnandet...och så ska jag prova vad jag kan hitta på med koriandern jag köpte i afffären ikväll...var ju tvungen att prova när du tjatat så om den*s*

Anonym sa...

Åh, London! ^-^
Hoppas du har en trevlig helg!

Lammhults-Malin sa...

hoppas ni har det underbart i london

kram kram / malin

Anonym sa...

Hoppas det blev en ljuvlig Londonresa! Blev det som vanligt med London, att man hinner hälften av det man planerat därför att man upptäcker så mycket nytt hela tiden som man inte vill missa. Då kan jag trösta dig: London finns kvar och väntar på dig! Välkommen hem ! Kram