fredag 22 juli 2011

filmtipset som kom av sig

Det är så fruktansvärt det som hänt och händer i Norge att jag bokstavligen tappar hakan och alla orden med den.
Kom ur bion och från min efterlängtade skrattfest, slog på telefonen och blev direkt påmind om hemskheterna.
På riktigt alltså.
Mina ord sprang och gömde sig i en källare.
Tankarna går såklart mot väst. Något annat kan jag inte formulera om saken just nu.

Bridesmaids.
För att tala om något helt annat och det jag och orden vill tala, skriva om.
Skrattfest var det jag hoppades få gå på och där har jag varit. Pinkade nästan i brallan flera gånger under de härliga två timmarna festen varade och tjöt av skratt ofta och länge.
Gå och se!
Skrattfest på bio åt folk i dessa tider av oro och krigsbilder.

1 kommentar:

Helene sa...

Det finns inga ord som kan beskriva det som hände i Norge igår. Språket och förståndet räcker inte till.