torsdag 23 februari 2012

hel häll




Det är inte många dagar men ett par för mycket som vi varit utan häll.
Jag min nöt tappade en oljeflaska på den gamla, eller nästan så den inte ens nuddade men kanten är tydligen känsligast så det sa bara krasch och ett antal sprickor satte fart över eländet.
Suck vad onödigt.
Igår var jag hela dagen (finns inget ta en snabb tripp till..) på Ikea och handlade ny häll och idag hade vi turen att få hit en elektriker som skruvade ihop allt på tio minuter så jag äntligen kan koka mig ett ägg! Världens dyraste. Kostnad ca 3 000 kr. Men vad gott det kommer smaka!

2 kommentarer:

Helene sa...

Hoppas du njöt av ditt svindyra ägg! ;-))

Anonym sa...

Vilket skit med spishällen. Trodde inte att de var så känsliga faktiskt. Men tur du köpt en ny så att du kan laga dina härliga maträtter igen (inte bara ett ägg).
Ha det gott och trevlig helg till er hälsar Maggan1