fredag 9 november 2007

uppladdning

Så har man gjort ännu en beställning på vitaminer och andra tillskott. Här ska det fyllas på med det bästa i tablettform hela nästa månad och ännu längre. Och då antar jag helt ohämmat att mina provsvar som kommer om en evighetslång vecka är bra och celler snälla. Nu ska jag komma i form! Min cykel ska inte behöva sakna min rumpa långa stunder eller många dagar och jag ska situpsa och träna rygg minst en reklampaus per dag. Däremellan ska jag äta gott. Mycket fisk och glass. Jag ska dricka en till två koppar riktigt kaffe per dag, ibland ta en bit brownie till och på kvällarna avnjuta lite kanelte. Låter väl som en bra plan?!
Och är jag såhär snäll mot min kropp ett tag kan jag snart börja ställa lite krav på den med...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som riktigt bra planering. Fast, av vad jag har sett så ser du ut att vara i fantastisk form... ;)

finnjonna sa...

stoltkatarina: åh jag tackar:), fast fantastisk form vet jag inte. Bär ju inte på nån övervikt direkt men det jag bär på kunde vara liksom.. ja.. något fastare eller nåt. Och så är min stackars rygg paj så den måste jag rå om.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Det låter jättebra!

Om inte annat för att det säkert kommer att få dig att må bättre!