tisdag 4 november 2008

ligga uppe eller nere inatt?

Hade tänkt vaka in valet med Mini inatt. Men det vette sjutton hur det skulle kunna gå, med tanke på de avgrundsgäspningar jag just nu ägnar mig åt. Plötsligt är jag helt sjukt trött. Häftigt faktiskt, har ju utvecklat något av en sömnfobi pga mitt enorma kontrollbehov (efter egen amatördiagnos) och kan därför aldrig riktigt slappna av tillräckligt på dagarna för att bli trött och börja gäspa galet mycket och nu sitter jag här och gör inte annat.
Kanske skulle jag ta den där eftermiddagsluren jag så länge längtat efter och sedan med förnyad kraft ligga uppe hela natten och glo på nåt jag ändå inte kan påverka.
Eller så skiter jag i USA, går och lägger mig tidigt och vaknar utvilad till en ny dag imorgon?
Åh vilket svårt val.

Inte alls som det där borta borde vara...

Inga kommentarer: