söndag 7 augusti 2011

bästa rösten i världen


YouTube Video

Så himla bra det var igår! Konserten.
Weeping Willows är helt klart ett av Sveriges två bästa band, fast igår ännu lite bättre. Och Magnus Carlsson -den första- har världens bästa röst!
Som vanligt blev jag gråtfärdig till denna fantastiskt (finskt)vemodiga låt och ylade tårögt ikapp i refrängerna.
Vi bjöds också på Wicked game och jag är ledsen men Chris Isaak -släng dig i väggen.







Lisa mös med mig i sommarkvällsvärmen.





Och så ett par Obligatoriska idolbilder :) efter att jag lämnat över Marcus turnépresent Till Magnus (ÖIStröja såklart) och köpt en skiva jag redan har. Måste stötta CDn!

Härlig kväll med andra ord som avslutades hemma i sängen med stor och mindre älsklingar.
Puss.

1 kommentar:

ingy sa...

Magnus har en fantastisk röst! Var på Munken och såg en av hans gratis-konserter då de gjorde covers. 2 h och 40 min inkl paus höll de på. Allt fårn Radiohead, Depeche Mode och Nick Cave som jag önskade ;)