tisdag 8 mars 2011

hallooooo

Jomenvisstsörru.
Nu leker internet igen. Eller jag med den. Vår snälle landlord Peter (Pietro) var och fixade och nu rullar det. Inte helt lätt med tekniken härnere. Allt verkar lite krångligare, men nu funkar saker och ting så vi är glada.
Finns såklart annat att göra än surfa nät, men det är ändå skönt att kunna avrunda dagen med lite surfing om man så behagar.
Idag åt vi vår första lunch ute. Fick ta av jackan för det var så varmt i solen. Äntligen börjar det våra lite. Rätt kallt fortfarande men det är på väg och det känns.
Kanske inte helt klockrent att klä av mig ute för jag är inte helt kry, men kunde inte låta bli. Soooool, liksom. Yeeeaaaah!

Snart ska jag fixa fler bilder för det gick ju onekligen bra sist.
Rompuss för nu och jag tycker verkligen ni ska ta en tripp hit. Ett tips bara.

Ciaoba.

4 kommentarer:

Lina sa...

Hoppas det soliga och fina vädret håller i sig. Är förväntansfull då vi snart åker ner själva till Rom.

Anonym sa...

Härligt att internet funkar igen för er och för oss, så att du/ni kan dela med er av allt härligt ni nu upplever.
Här kan man minsann inte ta av sig jackan och käka utomhus, här äter vi inomhus och snudd på även då med jackan på ;-)
Ser fram mot fler bilder när tid och lust finns hos dig.
Ha det fortsatt riktigt gott och kram till alla i familjen från Maggan1

Mia sa...

Har ni flyttat till Rom eller är ni på semester? :)

Helene sa...

Här är det snöstorm på tvären...