lördag 1 december 2007

hår-rapport

Dagens damage-control bekräftade det jag befarade, jag ser fortfarande ut som skit. Istället för hö är det nu en mindre brand jag går och kånkar på. Nya produkter är inhandlade och sista chansen ska ges ikväll innan avfärd imorgon. Snälla hår blir bra nån gång.
Ska bli så gott att komma iväg. Förhoppningen är att det inte ska regna en droppe och att kanske solen tittar fram och värmer oss lite. Imorgon eftermiddag blir det fotboll. Totti ska spela. Väldigt häftigt känns det. Bilder utlovas. Kanske inte på Totti men lite annat romerskt. Har jag mössa på varenda bild får de säga mer än tusen ord och därmed är det sluttjatat om katastrofen tillika håret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka om julafton på advent. Italien, Rom, fotboll, kyrkor, ljuvligt kaffe och god mat. Hälsa KUNGTOTTI och påven! Mitt tips blir: en skitsnygg sjal runt huvudet, trevliga solbrillor och njut som en prinsessa. Kram och trevlig resa!

Tovan tycker