måndag 24 december 2007

Önskar er en riktigt GOD JUL

I väntan på julmiddagen, Karl-Bertil och paketerna passar jag på att önska er alla en god jul! Hoppas ni får era drömmars afton och om det inte blir det så kunde det säkert ha varit mycket värre också.
Här är julbastun bastad och Kalle sedd och klar.
Mamma styr i köket med järnhand så det finns inte mycket att tillföra. Vi andra bara väntar. Men vi väntar på något gott.
Det är fint med familj en sådan här dag och jag känner mig så lyckligt lottad. Älskar verkligen alla delar av den! Samtidigt saknas det viktigaste och saknaden gnager i mitt hjärta. Det är svårt att inte tänka på hur det kunde ha varit, hur det skulle ha varit. Mina barn finns inte och en del av mig och min framtid är borta med dom. Jag känner mig halv. Att inte ha hela sig själv med är en sorts ensamhet som känns mer än det syns. Jag kommer alltid vara lite ensam.
Men jag har min familj och mitt nu och det är gott så.

God jul mina vänner!

Inga kommentarer: