fredag 27 juli 2007

sängen kallar

Kan ju inte gå och lägga mig och vara arg på Ann-Charlotte. Hon har fått alldeles för mycket av min tid redan. Och hon är ju bara människa, hon också. Även om hon inte känns särskild trevlig.

Venedig alltså. Helt underbart! Så länge man håller sig borta från turisterna...

(Här var tanken att jag skulle lägga in lite sköna bilder. Men nåt har knepat sig med den fuktionen så det får bli sen.)

Sova som sagt. Katterna ligger redan och väntar i sängen, drogade av rökelsepinnarna jag jagat bort mygg med. Det är väldigt mycket hippie här nu, med risk för att vara fördomsfull, skitigt hår, en doftande dimma av sandal (inte skon) och alla i samma säng.

God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar hos mig :)

Venedig är verkligen en underbar stad om man lyckas med att hålla sig undan från turisterna.
Själv föredrar jag att vara där i maj eller september kanske oktober när värmen inte är som mest tryckande och när det inte luktar fullt lika illa.