måndag 30 juli 2007

tröstresa

När besvikelserna radar upp sig finns det bara en sak att göra -åka bort!
Resväskan ligger fortfarande varm i hallen efter förra Venedigtrippen och vi har precis köpt oss en ny. Och lägenhet är på gång...
Det blir en vecka till i början av september! Vi kommer frottera oss med, ja eller hoppas få en glimt av, filmstjärnor som Angelina Jolie, Brad Pitt och Scarlett Johansson eftersom filmfestivalen kör sina sista dagar just då. Ska bli så härligt! Dessutom har vi sedan förra resan ett par kyrkor att besöka samt en nattvandring som jag vill jag vill jag vill gå! Vad fantastiskt. Är glad. Det känns gött med Ryanair runt hörnet.
Så länge ingen bebis hittar till oss måste vi passa på att resa lite. Väl "bulle i ugnen" blir det till att duktigt ligga still för min del.

Men tills dess som sagt Venezia here we come, again!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör ni alldeles rätt i! :-)
//Kram Magdalena

Anonym sa...

Kul med en resa till! Det gäller som sagt att passa på...Sen skickar jag tröstkramar till dig. Mensvärk är aldrig kul och speciellt inte när man INTE vill att den röda skall komma:-(
Men ni skall se att det +ar snart
Kramis