onsdag 4 juli 2007

tröst i frysen











Har hittat en ny last. Eller den hittade mig. Plötsligt hade jag en burk Ben & Jerrys cookie dough glass i handen och resten är som det heter historia.

Skeden ovan är inte resultatet efter en magisk stund med Uri, utan helt enkelt det som fanns kvar av den efter att jag gått loss på glassen i eftermiddags. Hade glömt äta luch och då kan det bli så här.
Måste jag tillägga att det doughen i glassen jag är ute efter...?
Toffee crunchen brevid min Dough är Marcus kompis.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!
Om man micrar glassen 20 sek slipper man böjda skedar (en som vet)!

finnjonna sa...

ann christin: tack för insidetipset :-)! Ska försöka komma ihåg det till nästa gång. Blev så bråttom nu bara...

Anonym sa...

he he roligt ju
god glass är det
älskar dig
mvh marcus

Anonym sa...

mvh är rolig hälsning...
din blogg är ´riktigt, riktigt bra

Anonym sa...

Alla behöver trösta sig med glass nångång. Du vet väl att om man äter den när ingen ser så innehåller den inga kalorier och det är ju bra!

Anonym sa...

New York-smaken är den bästa! *tips*

finnjonna sa...

anna:Tack för tipset. ska se till att alltid vara själv när jag äter den! måste ju tänka på figuren ;-)

jessica: Tack du med för tipset! Ska absolut testa!