lördag 27 oktober 2007

gävle it is

Sitter i mitt forna flickrum som då gick i vitt och rosa men numera sedan jag flyttat ut och brorsan in är blått. Även bror har lämnat boet så pappas kontor blev ganska snabbt därefter ett faktum och min rosa fantasi är idag ett minne... blått.
Känns bra att vara här. Tågresan gick hyfsat även om det som vanligt var förseningar lite överallt. Men man är ju van.
Eftersom jag är lite skadad så får jag försöka undvika tillfällen då tankarna får för mycket uttrymme att sväva runt på så jag passar på att njuta av min Murder one box när jag sitter på tåg. Ah vilken härlig 90-talsnostalgi.

Nu ska jag fortsätta vänta på tårtkalas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tårta ..mmm va gott!
Hoppas du får en trevlig kväll i Gävle!

Anonym sa...

Gävle härligt. Då är du ju nästan i min gamla hemstad Sundsvall. Där jag för övrigt också borde vara och fira mina två småbröder som snart fyller år. Fast i dag firar man att Gif Sundsvall åter är i allsvenskan. Kram på dig Jonna och se nu till att familjen pysslar om dig ordentligt!