torsdag 22 december 2011

kakka tooooo


-Mamma, ja kakka hä.
Milo är privat av sig och ställer sig gärna bakom fåtöljen eller går in bakom stängd dörr när han ska göra tvåan. Oftast i blöja. Han är utan blöja men den ska på när det vankas kakka.
Väl bakom fåtöljen är informationsflödet aldrig sinande.
-Nu kommer kakka. Mamma!
-Toooo kakka kommer.
-Toooo kakka nuuuu!
Självklart är jag hela tiden uppmuntrande och bejakande. Bra, heja Milo, kakka på! Samtidigt som jag stillsamt undrar vart min egen kakka är.
Jäkla tabletterna jag tvingas mumsa på för att funka med ryggen gör så det är stopp i systemet å det grymmaste.
Sen är han färdig och kommer fram som om inget hänt.

:)

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Hahahaa, det är skönt att skita, när arselet är fullt! Det har Milo upptäckt! Krama "skitungen"♥

Anonym sa...

Underbara Milo! Klart man vill vara ifred när man ska skita! Vem vill inte det?
Kram till Milo från Maggan1

Anonym sa...

Ett litet tips: Blanda HELA linfrön i filen eller i ett glas vatten, eller varför inte mumsa på dom som de är? Fungerar bra för mig.
Kram Louise