lördag 3 december 2011

så där ja







Hemma äntligen och dricker folkbärs till finska korven. Inte det lättaste då mina fingrar är helt uppsvällda med begynnande blåsor och rätt korvlika faktiskt något som jag väljer att skratta åt just nu.
Jäkla dag alltså.
Bästa föräldrarna kom med skåpbil och släp och vi lastade i resten av bohaget (hur sjukt mycket får man ha egentligen?!?!), ja förutom resten då som måste hämtas imorgon.
Aaaaaarfghhh.
Helt sjukt men allt fick inte plats och på måndagmorgon kommer städ för att göra sitt så allt ska bort tills då.
Nu är jag så speedad, skakig och alldeles gråtfärdig av ren utmattning.
Hann inte träffa älskade Milo för han hade såklart somnat, Mimmi var vaken en sväng så henne fick jag i alla fall pussa på och saknar mina plutts.

Nä en till korvbit får det bli och lite svt play med kvällens boardwalk empire avsnitt. Sen kanske till och med jag kan sova.

Puss i knävecket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är du väl värd en folkbärs och en finsk korv. Och vilka fantastiska föräldrar du har! Krama dom extra hårt och varmt, det är dom värda. Precis som du och Marcus. Du med flytten och Marcus med barnen.
Hoppas det går bra i morgon att hämta resten av bohaget i Nkpg!
Många varma kramar till dig och din hela familj (inkl dina föräldrar) från Maggan1