torsdag 1 december 2011

kvällen i korthet





Snygga skor. Fiiiiiin kooooo som Milo sade.
Fin men ond, aj aj. Vill man va fin får man... smärtsamt bekant liten ordvits det dära.


Cissi och jag på plats efter filmen. Gryta och dricka. Mums. Som plåster på gråtiga ögon. Snyft.
Det var tungt stundvis.


Cissi -snygg och glad som alltid!


Jag hemma. Eller i hissen på väg hem. Trött och skelögd.
Klockan är över midnatt precis och jag har tappat skorna. Ja eller hur det nu var.

Filmen?
Simon och ekarna?
Bra. Mycket bra. Men ner utförligt utsago får ni imorgon. Nu sova!
God natt och puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina foton, snygga skor och vad jag förstår en trevlig och bra film med lite gott käk också.

PS Bra Birros Bord igår igen, har ingen kanal till honom så jag kan säga det direkt utan ber dig vara mitt ombud.

Kram Maggan1

Linda sa...

blev tipsad om din blogg av fina Cissi, min granne =) ska läsa igenom dne nu. =) ha en fin söndag //Linda