torsdag 15 december 2011

någon är jag och Ikea väntar på henne

Ska till Ikea imorgon.
Kul, tänker ni. Härligt! Vilket lyx!
Jo. Ja. Kunde vart.
Oftast ser jag också löjligt mycket fram emot Ikea och älskar tiden där inne, men just nu hade jag hellre sluppit.
Fast jag måste dit.
Måste är aldrig kul.
Känner mig som bekant eller hade nån missat det? ;) alldeles för stressad för att kunna njuta av -ännu mera stress. Men någon måste köpa madrasser så vi kan flytta någon gång (och det är bråttom nu) och denna någon, den första är alltid jag.
Det blir säkert kul.
Sen.
Nu sova så jag orkar shoppa och inspireras imorgon.
Natt natt. Iiii.



4 kommentarer:

Matilda sa...

Varför är det alltid du? Det låter som om det bara är du som engagerar dig i den här flytten. Maken?

Birgitta sa...

Hoppas du är utsövd!,IKEA är nog inget viloställe i dessa dagar! Gråtande barn, fruntimmer, med flackande, lätt hysteriska blickar, och därtill sura, uttråkade män Nääe, jag avundas dig inte! Men det blir nog bra, ska du se!
Krama de söta, innan du åker iväg ♥

Anonym sa...

Hann inte in och kommentera igår eftersom jag jobbade. Men jag håller så med om förra inlägget. Tänk om hon kommer jobba i barn grupper? Jag ryser. Ikea blir nog bra ska du se. Tag hjälp om du behöver. Ensam är inte stark. Kram

Anonym sa...

Att barnflickan skulle få jobb inom barnomsorgen ser jag som omöligt då kommunerna kollar upp personens polisregister, eller ska göra det iaf. måste alltså vara prickfri för att få jobba med barn. Efter att ha mördat är det nog inte det lättaste att få jobb så att vi kommer möta henne på förskolorna/skolorna är jag inte ett dugg rädd för!