fredag 16 december 2011

return of mum

Och så har finnfan vart och gjort Ikea nu då.
Grejerna körs hem till nya ikväll och sen är det byggbygg som gäller hela helgen.
Jag blir fantastiskt inspirerad på Ikea varje gång. Tyvärr fanns inte tiden idag till att strosa för länge men ändå kände jag nya idéer födas och börja ta form.
Blir mycket bra känner jag när det väl börjar bli.
Nu måste jag visst supergosa med Mimmi som är helt till dig för att jag är hemma igen.
Härligt att man är efterlängtad:)




1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du fick det du handlat hemkört till nya lägenheten redan igår kväll. Misstänker att det byggs möbler för fullt nu. Ska bli spännande att få höra hur det gått och kanske också få se några fina bilder, både från byggandet och när det blivit klart.
Jag som oftast har tummen mitt i handen avundas dig allt du kan!
//Maggan1