tisdag 20 december 2011

trudeluttan lei

"Dont say its impossible cause I know its possible"
Ha ha.
Eric Saades popular.
Tittar på allsång på Barnkanalen med Mimmi som verkar gilla det hon hör och dansar och nynnar ikapp med barnen.
Barnen förresten sjunger högt och tydligt med i textraderna- My body wants you girl, my body wants you girl, Im gonna get ya when Im popular.
Urk.
Men programmet är bra i övrigt och alla verkar ha kul, bara gammeltanten här som hellre hör barnen sjunga busslåten.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, min fyraåring och min tvååring kan i stort sett hela Populr utantill, och häromdn kom jag på mig själv att skruva upp radion när Popular spelades. Och barnen var inte alls där, gahhhhhh! Hahaha
/Sara

Anonym sa...

ännu fräckare när de små telningarna sjunger "vill du ligga med mig då" för full hals :)

Anders B

Anonym sa...

Min son och hans kompis (båda 6 år) analyserade Saades text för ett tag sen. Sonens kompis säger stolt
-Jag vet vad "my body wants you girl" betyder. Det betyder Min kropp vill ha dig flicka.

Sen tittar de två pojkarna tyst och länge på varandra, funderar ordentligt. Varefter kompisen suckande konstaterar
-Fast jag fattar ändå inte..
Det gjorde inte sonen heller :).

Ibland tror jag att Saade skjuter lite över målet med tanke på ålder på hans publik...