torsdag 24 juli 2008

snart semester igen

Så var det nästan slut för den här gången. Jobbandet. Denna och en till dag kvar bara och sen semester igen. Härligt! Är inte så pigg alls som jag skulle önska, men jag stretar på. Idag har jag i alla fall fått min efterlängtade lön, antagligen den sista riktiga hela innan pengar förhoppningsvis kommer från annat håll och som jag ska lyxa till! Göra kul grjer och köpa helt onödiga men för mig roliga saker och äta gott. Är så värd det! När Mini i magen börjar komma upp i veckorna så ska jag via nätet börja våga köpa små söta kläder på allvar också. Inte bara symboliska "tänka-positivt-plagg" utan riktiga, på riktigt viktiga och nödvändiga kläder och saker vårat barn kommer behöva när h*n väl tittar ut. Om bara allt går bra...
På onsdag om mindre än en vecka är det åter dags att gå på koll. Än så länge håller jag nervositeten i schack men den kommer säkert skaka sig loss till helgen. Men jag är redo. Vet att det är så här det kommer vara nu. Hoppas ändå Mini kommer precis som sist vinka och visa sitt levande jag för mamma och pappa.

Inga kommentarer: