tisdag 1 juli 2008

idag är en bra dag

Solen skiner och det måste vara den i kombination med något jag ätit som gör mig helt sprudlande idag. Igårkväll och natten var jobbig och orolig. Ont i magen, strejkande internet och blodiga drömmar. Sen när jag vaknar, försov mig för telefonen är trasig, känner jag mig hur pigg och glad som helst. Åt gröten, som inte riktigt ville stanna där den skulle, blev lite yrslig men fortsatte vara glad! Idag är en riktigt bra dag.
Jag hoppas solen fortsätter skina för då ska jag och Marcus gå och fika ute nånstans i eftermiddag. Det är så roligt att fika i solsken. Med Marcus.
Efter tre ringer de från Linköping. Ska försöka byta läkartid. Som det är nu har jag tid på måndag till min läkare här i stan och på tisdag till Linköping och det känns lite överambitiöst. Får vi se Minis hjärta på måndag så känns ju allt för just då bra och jag kan i sådant fall gärna gå en vecka innan jag ser det igen. Blir ju häftigare att se om eller när Mini har växt lite. Händer ju inte så mycket på bara en dag, men en vecka däremot...
Ja, vi får se vad dom säger. Blir säkert fullständig kaos överallt för att man vill ändra en tid. Men då får det vara. Inget ska störa min braa dag idag.
Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där! Episoder med illamående *småler*. Det känner jag igen om nått från mina graviditeter....
Hoppas allt ser såååå himla bra ut när ni väl får tiden nu. Kul att Kungliga Hufvudstaden var bra.
Ha det bäst!