söndag 23 oktober 2011

bruncha lugnt

Vi var på brunch tidigare hela familjen och firade x-boxen födelsedag. Inte för att jag och boxen är toktajta men vadå, god mat och spela lite tackar jag ogärna nej till.
Nu blev det inte så mycket spel men Milo och jag hoppade iaf på lite kaniner som ploppade upp ur ingenstans och det var kul även om jag tydligen inte fick så många. Morr.
Jag blir lite smått tokig när det kommer till sånt där och fick hålla mig i skinnet då det var så många barn i lokalen. (Skyller på det.) Men en dag, då ska kaninerna få.
Det är ett löfte.














Popcorn är gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha haft en trevlig brunchtime! Och popcornkartongerna var inte små precis, men gott är det med popcorn.//Maggan1

Mallan sa...

Det är rätt! Bara ge kaninerna vad de tål, haha ;-)

Anonym sa...

Hahaha, jag känner igen den känslan! Har passerat 40, har inga barn, men vill alltid hoppa i bollhavet och dyl när jag passerar dom ;) Barnasinne! Jag "råkar" ibland hoppa i vattenpölar också...
Kram Louise