tisdag 4 oktober 2011

happy bulle på er!




En granne med cerise lugg, från två trappor upp kom med en påse bullar och välkomnade oss hit! Så himla gulligt! Jag blev mycket glad och bullarna var supergoda även om hon varnade för degigheten.
Hoppas hon kommer förbi nån gång på kaffe, det var lite fullt upp med barn i alla vrår så jag kom inte på att be henne stiga in. Fast hon verkade lite på språng så det får förhoppningsvis bli en annan gång. Kanske jag kikar in hos dom nån dag?
Hursom så gjorde hon min kanelbulledag!
Härliga människor det finns!

9 kommentarer:

Birgitta sa...

Så trevlig gest, och dessutom när det är kanelbullens dag! Förstår din glädje, kanske en blivande vän..
Hoppas allt löser sig för er. Brukar tänka, när allt jävlas: det var inte tänkt så, det finns någon mening med
jävligheterna, och tänk, det brukar hända! Bakom knuten döljer sig något annat!Marcus kommer att få erbjudanden från annat håll..tänk positivt. Skickar kramar♥

Anonym sa...

Härligt med goa grannar och goa bullar å så klart.
Anette

Helene sa...

Vad mysigt med en så gullig granne! :-)

Anonym sa...

Brukar skriva någon gång, men nu var det länge sedan. Är bara en anonym bloggläserska. Följer två bloggar varav din är den ena. Vill bara skicka några uppmuntrade rader. Hoppas allt ordnar sig. Tycker ni är jättefina. Tänker på dig. Kram Eva

Nina sa...

Nä vad gulliga grannar ni tycks ha, härligt!
Hoppas det löser sig för er på bästa sätt.
Skickar massa positiva tankar till er.

Anonym sa...

En stor varm tankekram till dig och din man vill jag sända. Helena

Anonym sa...

Hur länge orkar du Jonna? Jag bara undrar....Kram från Peking

Anna sa...

åh så fint! Ibland behöver man bli påmind över hur enkelt det är att sprida glädje. Finns så mycket man kan göra som kostar lite, eller inget, men ger desto mer. Tack för att du delade :-)

Anita sa...

Så härligt med fina och generösa grannar. Ni behöver verkligen all uppmuntran ni kan få. Tänker på er och håller tummarna för att allt löser sig till det bästa. Jag, och många med mig, hade sett fram emot Marcus och Kvällsöppet. Men så duktig som han är dyker det säkert upp något bättre. Det sägs ju att det är en mening med allt.
Kramar till dig och din fina familj