onsdag 26 oktober 2011

dataintrång

Lyckas inte publicera något från Iphonen och det är ju bara för trist.
Jag menar, som vanligt är jag fullständigt sprickfärdigt fylld av spännande saker att skriva och berätta och det är ju inte helt rättvist att jag blir sittande med och på de grejerna för mig själv.
Men men.
Ja ja.
Vad göra? Tror det är den där hack-grejen som sätter käppar i blogghjulen och hoppas det löser sig så vi vanliga männsikor med tokmycket viktigt att dela med oss också får göra det.
Skriver inte mer eftersom detta kanske inte heller kommer upp. Fast bara så ni vet, jag råkade klippa lugg idag. I ett hastigt -inte lika lustigt- infall tog jag saxen från hyllan och klipp klipp. Det hade ni fått sett ifall jag hade kunnat styra.
Istället får ni läsa det.
Inte fy skam det heller.


Kram och god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här gick ju bra att publicera, men åh vad jag blir sur på dom där som hackar, kan domn inte ägna sig åt viktigare saker än så kan man tycka. Såna skulle straffas på ett "bra" sätt, jag har några bra beroende på vilket kön det gäller.
Kram på dej från Maggan1