måndag 17 oktober 2011

gammal som skatan

Det är lite roligt att jag nu (sen en tid om man ska vara helt ärlig) nått åldern då man skrattar åt modet som då var och bilder på sig själv från den tiden. Kan inte låta bli att förutom snoppfrisyren fascineras av kajalen som så noga är dragen i ett V på sniskan där i ögonvråna på bilden här under och jag kommer leta reda på fler bilder på mig från min "prime-time" att le åt. Det är höstrusk och jag behöver le.
En sak jag log åt var när jag snubblade in på Bloggkommentatorerna. Jag anno 1995 ser tydligen ut som Snövit. Det är en fin komplimang även om det var för 16 år sedan. Idag får jag nöja mig med om jag ser ut som en av dvärgarna. Fast min frissa är i alla fall finare än då :-)

Ålder ja.
Min ena lillebror fyller år imorgon. 33 stycken. Sjukt gammal han har hunnit bli, he he.

Inga kommentarer: