lördag 23 oktober 2010

jag och utlottningar

Det finns en anledning till att jag inte har tävlingar och utlottningar för ofta på bloggen. Dels tycker jag synd om de som inte vinner och får dåligt samvete och dels blir det så knasigt eftersom jag är sent ute med det mesta.
Nu verkar det som att jag blir sittande här hemma med två sycken biljetter till kvällens premiär eftersom jag i min iver tog bort kommentarerna till utlottningen som inte "vann" då jag lovat att inte publicera mailen...
I alla fall. Eftersom jag tjatade till mig biljetter att lotta ut så vill jag gärna att de också blir använda.
Så:
Du som vet med dig att du kan och vill se föreställningen med Birro och Hussey ikväll, skicka mail till mig på finnjonna1@hotmail.com så fixar jag din entré. Två biljetter till första bästa mail.
Puss.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej, hej!

Jag har tävlingar på min blogg men utan traditionella priser (jag köper inte priserna). Istället får man en vinnar-banner att lägga på sin blogg och länk till sin blogg hos mig.
Större än så behöver det inte vara.

Ha en bra dag!
/ Yvonne

Pillargontanten sa...

Och jag har krånglat till det för dig!
Ber om ursäkt för det!
Tack och jag menar tusen tack!
Men det blev ju så dumt, man kanske ska tänka vinst innan man anmäler sig till utlottning :O)
kram, och jag går gärna en annan gång, sjukt gärna :)