lördag 23 oktober 2010

sjuuuk

Jag och barnen är hemma i Norrköping och missar tyvärr premiärpulsen ikväll. Buhuu. Jag mår inge vidare idag heller men tror inte att det kommer bli mycket värre. Brukar klara mig rätt lindrigt undan i förkylningstider och så också nu. Tror jag. Intalar jag mig i alla fall, men någon Stockholmstripp orkar jag inte.
Marcus är på väg upp men kommer hem en sväng igen innan morgondagens föreställning, vilket är skönt.

Och appropå ikväll. En ny vinnare har utsetts då Pillargontanten var tvungen att packa älgkött idag. Jesper ska köpa en cool mössa för pengarna och kapitulera inför det faktum att frisyren blir mosad därunder. Men hellre det än att frysa hjärncellerna av sig tycker jag :-). Grattis Jesper!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad synd om dig ! Smitta bara inte Marcus så han måste ställa in du vet the show must go on ... Men ni kan ju åka till föreställningen sedan eller hur skriver jag som tröst o menar det. Har Milo-go släpat hem virus från förskolan (de är starka) o smittsamma. har däckat massor av gånger pga dem. Nu skall här vaccineras står det i bladen men det gjorde jag inte förra året mot vare sig svinen eller vanliga flunsan så kanske dags igen. Egentligen borde immuntet infunnit sig vid det här laget-evighetslång. Håller nu tummarna för Marcus ikväll o att allt blir succé. Sen borde det väl vara din tur göra något kul när "gubben" rasat ut eller hur? Skojar lite med dig Jonna men kram så länge till Mimmi o Milo-go o dig.