tisdag 12 augusti 2008

inget ont mer

Mår bra nu förutom mina diverse mag och tarmproblem som verkar ha en vana att accelera mot kvällskvisten.
Forskade runt lite på nätet och på olika forum angående mina stick, hugg och ilningar och det verkar som att det skulle kunna vara vanlig enkel foglossning! Jippie! Är det nåt annat så finns det inget mer jag kan göra än det jag gör, vilar och är det foglossning så vilar jag också så jag menar allting gott, slutet... nåja. Men det känns bättre i alla fall. Så länge det inte är nåt med Mini tar jag all världens led och ligamentsvärk.

Nu kollar jag på dans på femman och jag tycker det är så bra! Lite mycket skrik från domarna. Att de måste hålla på och låta så i alla amerikanska program? Fast vadå, de skriker av glädje så jag får väl ta och skrika med mentalt jag också just nu när jag känner mig så glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som foglossning. Jag hade samma sak i början, men sedan fick jag en fantastiskt bra övning att göra som hjälpte jättebra. Vet inte om du kan göra den men om du kan det så ska du ställa dig mot en vägg som när man står tränar benen i "stolen", men fokusera på att trycka rygg, svank och höfter mot väggen. Som gravid behöver du ju inte gå ner till 90 graders vinkel. Det ska dock kännas ordentligt i benen. Stå så länge du orkar 3 gånger på dag. Gjorde underverk för mig trots att jag fuskat en del och mest gjort det vid behov.