lördag 23 augusti 2008

LOST

Nu är det sovdags för mig och Mini. Marcus är snart hemma och han får äran att stoppa om och in kattbebisarna i arbetsrummet för natten. Tror de är trötta, för kvällen har åter varit full av dramatik med massa raketer och burnande bilar utanför och sedan lek och spring runt i lägenheten. Grannen där uppe har haft sin egen augustifest och poppat järnet i ett antal timmar, något som störde lite men andå inte tog bort spänningen i sista LOST avsnittet i säsong 3. Hur ska jag orka vänta till fyran i slutet av oktober?! Om allt går bra är vi nånstans i v 23 då och som jag längtar dit. Snacka om att få de jobbiga veckorna att passera trevligt om jag har fjärde boxen att glo på. Gå tiden, gå!
Sova var det. God natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, det finns ju andra sätt om man inte orkar vänta..
Du kan få länkarna om du vill, kanske via mail då om inte hela världen ska få reda på hur man gör... ;)

finnjonna sa...

macke f: Maila mig please :-) Så har jag alternativ om jag inte orkar vänta. Ifall jag fattar hur och vad göra bara...

Anonym sa...

... det andra alternativet är ett mkt bra sätt att hålla sig uppdaterad.. :) Samt att få tag på saker man trodde man aldrig skulle få se igen.. :)