lördag 23 augusti 2008

mage och lite läskig film

Jag och mini i v 13+6. Kanske glömmer bort magen imorgon så här har ni, ifall.
Kvällen har varit fylld av film, sushi och lite budgettuppföljning. Revisorn smsade och jag kunde inte låta bli att kolla hur vi ligger till just nu. Hon säger -icke bra, jag hävdar -rätt bra. Men då kollar vi siffrorna på olika sätt, tror jag. Hon ser till bokslutet och jag rent budgetmässigt. Hursom så kommer det inte ligga på mitt bord den kommande tiden så det får ligga till hur det vill. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kände mig lite viktig mitt i allt när hon kontaktar mig en lördagkväll, men nu får det vara slut med sånt. Ska ha annat viktigt för mig.
Appropå film. Vi såg en apläskig spansk rysare REC. Satt och frös ett bra tag efter att den var slut. Iiih! Älskar som jag tidigare berättat (tror jag) långa tagningar och här var det smockfullt av dom. Även om det spårade ur lite mot slutet så är den väldigt sevärd om man gillar Blair witch project (även om den var värre) och att sitta och småskaka av rädsla under en filt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, är du säker på att det bara är en mini där inne? I vilket fall som helst måste ni komma på ett nytt arbetsnamn snart, mini har h*n växt ur för länge sen med en sån go mage!
Med risk för svartsjuka blickar så måste jag bara säga att gravida kvinnor är det vackraste som finns.

Julia sa...

Mkt söt Jonna med mkt fin mage. Jag håller med, REC är riktigt läskig!

ingy sa...

Oj, vad Mini växer! :)

Wow, vi har diskuterat den med många kompisar men inte sett den än. Har jättehöga förväntningar! Kul! Hmm, kanske man ska se ikväll då...

Ska försöka få tillbaka en skräckis som jag lånat ut, har lovat dig den tidigare. Hojtar när jag har den igen!