måndag 16 juni 2008

Mmmmm

Hmmm. Fick fundera länge på vad jag av dessa två skulle äta. NOT.
Gick tidigare först till ica och köpte färdigmaten och tänkte att det blir kanon ikväll. Men sen på väg hem såg jag burgarstället och rätt vad det var stod jag där i kassan och beställde Happy meal. Passar mig mycket bra idag för jag är rätt happy. Finns inget godare ibland än frasiga pommes och dessa behöll sin spänst rätt bra eftersom jag satte i gång att mumsa så fort jag klivit in genom dörren. Jag fick en present också och små morötter. Presenten fattar jag mig inte på, det är nån grej man ska ha i örat och jag stoppade den där, men förstod inte vitsen, så den får bli något att lägga i lådan. Kan vara i och för sig för att jag inte är den egentliga målgruppen. Nåväl, det var inte för leksaken jag köpte mealen (säger alla, he he) och det andra var gott så jag är nöjd över mitt infall och sparar gärna viktväktarbiffen till en annan dag.

Inga kommentarer: