söndag 22 juni 2008

salmmmmmiak

Vet inte vad jag ska ta mig till md mitt s-märkessug. Nu har det gått tre dagar sedan jag fick i mig några. Visserligen har jag sedan dess mumsat på diverse andra saltlakritskarameller, men nu samlas saliven på hög i munnen och kroppen skriker: GE MIG S-MÄRKE NU! Måste ut på jakt. Problemet är att allt är stängt. Har varit hela helgen, framförallt nu mot midsommarsöndagens seneftermiddag. Får kanske bli en påse djungelvrål, brukar lätta på det mest akuta suget. Jag hoppas så att Mini snart får smak på äpple, gurka eller annat lite nyttigare för jag tror inte salmiak är det bästa för en redan känslig mage för att inte tala om stackars nyfixade tänderna...

2 kommentarer:

Elin i Björken sa...

Jag gissar att lilla mini är en pojke, jag. Saltlakrits-sug säger de att man får när man väntar pojke. Jag vet inte om det är sant.

Unknown sa...

Fast jag åt turkisk pepper och jag fick en tjej :-D
Tänk på att man bara får äta 100 g om dagen bara!

Kramar! Annicapannika