torsdag 5 juni 2008

sushi i soffan

Vi skulle ju egentligen gå ut och äta ikväll. Fira lite och mysa tillsammans. Men min mage tillåter det inte, varken ätandet eller att gå nånstans. Har så förgrymmat ont. Var i kontakt med RMC för säkerhets skull och jag ska avvakta men åka in och kolla på Vrinnevi här i Norrköping om det blir värre.
Känns tråkigt, framförallt att inte kunna äta. Men det bör man annars dör man så Marcus är iväg och köper sushi. Tror det kan funka, framförallt misosoppan. Såklart beställde vi mammasushi till mig. Hi hi. Mäktigt.
m.a.m.m.a.
Till mig.
Jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummar och tår! hoppas ni får en mysig kväll med sushi.

kram Monica

Elin i Björken sa...

Jättegulligt!

Du skriver så bra att man nästan (som jag tror) kan känna hur du känner.

Kramis på dig

Anonym sa...

Ååååh vad underbart med MAMMA-sushi till dig!!!

Anonym sa...

Kliver in från en blåsigt men varmt malmö för checka läget för den ruvande.....vinkar på cellerna och ropar "Heja heja jobba på !"

/
Lina

Anonym sa...

ÅH så jag har hållit tummarna och hoppats såååå mycket att jag skulle få läsa glada nyheter när jag klickade mig hit idag. Så skönt att det har gått så bra. Fortsätter hålla tummarna! KRAMAR

Anonym sa...

Så härligt med mama-sushi:) Jag håller tummar och tår för er!!! KRAM