söndag 8 juni 2008

spelmani

Ska förbereda mig en drink. En riktigt fräsch sådan. Ni ska få se! Sedan ska jag sjunka ner i soffan och se lite boll. Hämtade hem min vinst tidigare, hela 55 riksdaler! Jag spelade direkt bort 50 av dom på kvällens matcher och är beredd att hämta hem nästa vinst imorgon. Eller inte.
Gillar inte alls morgondagen. Jobb just nu är en förbannelse. Eller inte jobbet i sig utan vissa eller viss där. Det finns folk i min nära (tyvärr) omgivning som jag innerligt önskar en enkeltripp till någon kannibalö någonstans...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, det är verkligen jobbigt när man känner så inför att gå till jobbet. Det är till och med tusen gånger enklare att ha ett skittråkig jobb, bara man har fantastiska människor runt omkring sig.
Jag vet ju inte varför du känner som du gör ..Men jag hoppas att det kan ske något väldigt snart, så du slipper känna som du gör.
Tillåt ingen att stjäla dina krafter, dom behöver du till dig själv och mini nu.

Madde (maddepladder) sa...

Jobbigt!

Hoppas personen i fråga får för sig att flytta eller byta jobb då...

Anonym sa...

Jag har en sån på mitt jobb också... Otroligt jobbigt när denne är inställsam ena dan och andra dan går till chefen och snackar skit om mig. Urk!!

Vi kanske kan fixa ett gemensamt flygplan att skicka iväg dom i :-)