torsdag 30 juli 2009

mobil

Snart ska Milo och jag ut en sväng på stan. Min nya mobil kan ha kommit till affären och väntan på den har i det närmaste varit olidlig.
Mormor och morfar ska titta förbi här i eftermiddag på vägen hem. De har varit på en liten semester-road-trip till skåne och det ska bli så kul att se dom igen även fast vi sågs häromdagen senast. Milo längtar och jag misstänker de med, efter honom.

Älsklingen sitter i mitt knä luktar bajs så vi går och fixar det.
Sen mobil, hoppas jag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det inte är Marcus som sitter i ditt knä och luktar bajs... :-)
Skön blogg btw, hälsningar Annsofie

Anonym sa...

Vad kul med ny mobil och så roligt med att dina föräldrar hälsar på vid sin genomresa.Undrar lite hur fast ni egentligen är på Er ort?Jag har långt till de mina,ett misstag och ett val jag alltid ångrat när barnen var små samt senare.Tiden kommer ju inte tillbaka,men har ni möjlighet att träffas oftare är det ju en lösning om hälsa och ekonomi tillåter.

Anonym sa...

Spännande, visst är det kul att köpa nya mobiler. Du måste ju berätta vad du köpt!!

Kram

ÅseOhlsson sa...

Hej Jonna !!!

Verkar som allt flyter bra med er att Milo tjurar är ju inte konstigt tänder gör ont Men sen kan jag ju tala om att ÄPPLET INTE FALLER LÅNGT FRÅN PÄRONTRÄDET hahaha ,både du o Marcus har säkert ett jäkla temperament o han är ju inte ert barn för inget hihi. HÄRLIGT JU !!!

Tänk snart är Milo ett HALVT ÅR ??? !! Inte klokt vad tiden gått fort , inte längesen man satt här o försökte uppmuntra dej på alla de sätt, ena dagen var det toppen o nästa var det djupa dalar, som livet kan bete sej men FANTASTISKT ändå .
Ni har varit duktiga under hela den här resan o tur är att ni står varandra närma i familjen .
Lider bara med Marcus vet inte var jag kan skicka mail o uppmuntra honom han behöver det. Även då jag vet att du inte gillar kommentarer till honom här så är mina tankar med honom .

Ni får ha de BÄST O KRAMIZAR PÅ ER ALLA
TRE FRÅN ÅSE

Anonym sa...

Så härligt att mormor och morfar tittar förbi. Den här längtan efter att träffas gäller säkerligen er alla, även om träffen bara blir några timmar så är det ju guld värt. Du verkar ju ha så fantastiska föräldrar!
Spännande med ny mobil, hoppas den hade kommit. Alltid lika kul att börja knappa på en ny och lära sig ev nya funktioner som inte den tidigare hade.
//Maggan1