Visar inlägg med etikett motion. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett motion. Visa alla inlägg

söndag 26 augusti 2012

antimotion

Jag är ingen motionsmänniska. Finns få grejer som får mig att vilja slappa i soffan så mycket som andra människors motionerande, eller prat om detsamma. Känner mig nödgad att bringa lite balans i allas vår tillvaro, så jag sitter lite extra och länge när det vankats flås på annat håll.
Som nu.
Det har varit triathlon i stan och det är ju bra. Trevligt. För de som gillar sånt. Själv måste jag nu, för balansens skull, sitta ett par timmar och bara sitta.
Jag vet.
Tufft. Men någon måste ;-)