fredag 21 december 2012

flytt

Förra vintern flyttade jag några gånger. Något som tog på krafterna och jag minns att jag sa något om att -ALDRIG MER!
Men saker händer och detta år slapp jag inte undan heller. Fast nu behöver jag inte packa, fysisk möblera eller annat som sliter på de få aktiva musklerna jag har i min stackars kropp, då det bara är mitt webjag som tar en tripp och det hit ------> http://www.finnjonna.com/

Välkommen att kika in!

Sidan är ännu i startgroparna och mycket är det som jag inte har lyckats begripa mig på än, men jag kan skriva saker som också publiceras och till och med som en typ av grädde på moset stannar där de ska, och det måste ju faktiskt ses som en framgång!

Wordpress är inte blogger. På gott och på ont, men då jag på sistone inte ens fått ordning på headern här hemma kändes det som att det v ar dags att gå vidare. Det är alltså inte meningen att namnet ska stå sådär lodrätt som det gör här och att min bild ligger där bakom. Jag är en html-analfabet men inte helt bakom flötet när det kommer till layout vilket man ju lätt får intryck av när man klickar sig in på finnjonna.blogspot.
Nu får jag välkommen hjälp av web-Mackan, som kan avsevärt mycket mer än jag. Till exempel hur man laddar upp bild. Så det blir nästa projekt.
Och om det lyckas, kan ni alltså se HÄR!

Säg gärna till om något är konstigt eller inte funkar. Ni är säkert inte så många, men desto viktigare och jag vill att ni ska trivas :-)

Inga kommentarer: