Visar inlägg med etikett plutt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett plutt. Visa alla inlägg

torsdag 19 augusti 2010

vad ska hon heta

Det är inte lätt det här med namn. Och jag är egentligen inte alls, hoppas ni alla förstår, intresserad av vad någon annan tycker om de namn som vi funderar på eftersom det ju är vi som ska bestämma och hon som sedan ska bära namnet resten av långa livet, så därför har jag valt att inte skriva eller prata något om dessa, våra funderingar. Nu kan ju Marcus i mitt tycke (hmmm..:) säga ibland lite väl mycket om någon frågar och på sina håll har man kunnat läsa om hur tankebanorna sett ut här och var inom vår familj. Inget är dock klart och vi smakar vidare, men har ni förslag tar jag gärna emot dessa! Alltid roligt med nya ideer!

Torsdag förmiddag och båda barnen, (hur fantastiskt är det inte att skriva så, barnen. Åh mina barn. Plural. Barnen.) de underbara, vackra barnen sover, hur nu det gick till.
Ti hii.