fredag 26 september 2008

dag trettiotre -sminkad sanning vecka 18+5

Idag hade vi besök av expressen som ska göra en liten grej om oss och Marcus kommande pjäs. Det var samma tjej som skrev artikeln våren 2007 och vi hoppas att det även denna gång blir en bra och värdig sådan. Det roligaste var att sminka sig för det kom en fotograf som tog bilder också och har man inte som jag ens duttat med mascaran på snart fem veckor var det riktigt kul att fixa till både framsar och bryn, även om det hela gjordes liggandes. Kunde inte få nog av mitt sminkade och dagen till ära glada jag så därav fotoorgien i inlägget. Men hey, det är ju faktiskt min blogg.

Det var också inspirerande att journalisten tyckte vi verkade må så mycket bättre nu än sist och med tanke på senaste tidens ångest kändes det bra att höra. Och just idag mår jag också så mycket bättre (än vissa andra dagar) och suger på den karamellen så länge den varar.
Nu är sminket borttvättat och jag ska strax återgå till standardläget i soffan, med kära fjärrkontrollen som enda sällskap. Men lika glad för det e jag, den åtminstone gör ju precis vad jag vill...
Hoppas alla får en fin fredagkväll och en lika bra efterföljande helg!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du och magen är!

Anonym sa...

Vilken snygg morsa du är!!!!

Gunilla sa...

Din glädje strålar både från din text och bilderna!

Anonym sa...

Härlig tok-glad bild!!

Anonym sa...

Du är ju söt som socker! Och så fin med magen! Massa kramar S

Anonym sa...

Du ser helt fantastisk ut!

Anonym sa...

Oh, jag vill också ha mage...
Hade som mål att bli gravid innan jag blev 30 år. Det gick åt skogen eftersom jag nu sitter här ogravid vid en ålder av 30 år och 3 timmar...

Ha en bra helg.

Anonym sa...

Vilken underbart fin mage du har!
Roligt att höra att du haft en bra dag idag. Det kommer bli många fler framöver.

Kram T

Anonym sa...

Fin fina magen :-D
Kul att få "visa upp sig" lite!!!
Kram

Anonym sa...

Hej Jonna !
Du är så fin med din mage o så söt .
Hoppas du oxå får en fin helg , önskar dej allt fint .

Kram från Åse.

Anonym sa...

Så fantastiskt fin du är med din bebismage. :)

Ha en skön helg!

Linda sa...

Ni är så fina, du och mini!
Kram!