fredag 5 augusti 2011

wax on wax off

Försökte mig på konststycket att hemmavaxa mina vader nyss när jag mitt i en remsdragning kom på att jag ju försökt med detta tidigare.
Gick inte då heller.
Nu är mina vader åter inte bara stubbiga (visserligen något mindre än innan) utan också prickiga och enormt kliiga.
Nåväl.
Vill man bli fin osv...
Jag får se det som en smart avledningsmanöver från annat kroppselände just nu.

Snart kanske vi lyckas få vår sömnvägrare att somna och gör vi det blir det film. Thriller tror jag.
Härligt, härligt.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses,VARFÖR i hela världen upprepar du sådant du vet skadar dig ? Sluta raka själv.Köp dig en bra ladyshave eller en rejäl RAKAPPARAT så du och din lilla familj kan bli rakade på ett snabbt och lindrigt sätt.Rakade föräldrar,rakade barn,rakade katter (oj hade vi en så rosa katt och ojdå en så grå ? )Raka er för tusan ! I all välmening....Kijan

Anonym sa...

Raka benen i samband med duschen så blir de släta och fina utan kli och plåga. Se till att benen är inlöddrade så minimeras risken för skärsår. /Elin i Björken