torsdag 22 maj 2008

anabolhönan

Det är jag det. Vad ska man annars kalla en äggproducent med 27 äggblåsor (minst) på runt 10 mm styck, jäsandes i magen? Inte undra på att det känns och gör ont. Magen är svullen och kommer inte bli plattare och roligare att ha och göra med de resterande dagarna. Äggblåsorna ska ju från nu dubbla sin storlek innan det blir plock! Oh my. Det blir som att bära på två druvklasar.
Jag ska from ikväll sänka min dos från 125 till 100 enheter. Från lågt till lägre. Är ju tydligen väldigt lättstimulerad och väljer trots dagsformen att se det som något positivt även om viss risk för överstimulering då såklart finns. Något som vi måste försöka undvika. Hoppas det går bra nu över helgen, att blåsorna lugnar ner sig lite lätt och att jag på måndag kan få ett datum för plocket. Just nu känns det en smula jobbigt med allting. Ibland blir jag så väldigt medveten om allt som hela tiden kan gå fel. Som nu.

Nä nu får jag springa till tanddoktorn. Dags för bettskena. För någon som är rädd för densamme, inte skenan men doktorn, springer jag där väldigt mycket...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren och att det kommer gå bra med alla dina ägg.
För oss blev det ingen januaribebis utan nu satsar vi på februaribebis istället.
Ha en trevlig helg.

Anonym sa...

juste äggproducent! ;)