söndag 4 maj 2008

rött är rätt

Har precis kommit hem efter en shoppingrunda. Marcus köpte loss lite TV-tid då det är Milanderby på fyran som bara inte får missas, så min kassa drygades på ett trevligt sätt ut lite. Nu sitter han och en kompis och stönar och stånkar ikapp i soffan. Det är snart slut och det verkar än så länge gå herrarnas väg, men nervositeten är stor, så stor. Spännande. Jag tror 2-1 till Milan. Vi får se.

Jag puffar på. Tredje dagen nu och det börjar bli en vana. Hade min spray med mig och när telefonen började pipa vid tre var det bara att hala fram den där jag stod mellan klädhängarna på HM och duscha lite i borrarna. Nu är det klockan elva som gäller härnäst. Läskigt kort livet känns när man delar upp det i åttatimmars intervall. Gäller att försöka göra nåt roligt i varje. I detta ska jag förhoppningsvis äta gott och kanske färga håret rött.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också funderingar på att rödfärga håret. Tips om vilket hårfärgsmärke man ska köpa? Vad har du för hårfärg i grunden? Ha en fin söndagskväll!

Anonym sa...

Det BLEV 2-1 till Milan!
Och Roma KAN vinna Lo Scudetto!
Hurra!

Lycka till med puffandet!

Anonym sa...

"köpte loss lite TV-tid". Hehe betalar din man dig pengar för att du ska hålla dig borta när det är fotboll på TV som inte får missas? I så fall kan du ju bli rik med tanke på hur mycket fotboll som sänds varje vecka :)