onsdag 21 maj 2008

ja vad säger man?

Jippiee? Hurra? Jippieehurraaa! Man blir bara så sjukt glad!
Jag, finnjonna, numero due, kaksi, två, 2!? I Norrköping, men också i Linköping får jag veta när jag kollar upp statistiken. Helt fantastiskt. Visste inte att det fanns sådan geografisk statistik, men det gör det och jag är nummer TVÅ. Det är så hysteriskt jättehäftigt roligt att jag vill gråta, skrika och skratta samtidigt. Faktiskt. Jag är aldrig på listor. Men jag nöjer mig ödmjukt med att avfyra ett brett jäkla leende och sikta mot guld: Watch out Mackan B, snart ligger jag etta :-D

Källa: Extra Östergötland måndag 19 maj/Bloggportalen.
Tack ivfprinsessan för tipset!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till andraplatsen!
Du är väl värd den platsen (och första platsen med för den delen). Din blogg är helt underbar! Du bjuder verkligen på dig själv och ena dagen blir man helt strålande glad när man tittar in, andra dagen så skär det i hjärtat och smärtar riktigt ordentligt. Ibland är det vackra bilder ifrån händelser och platser. Doften av matos och gudomliga smaker framkallas även titt som tätt. :)
Det är verkligen en blogg för alla sinnen! Och det är igenkänning i allra högsta grad. För även om jag är långt ifrån med om samma saker som du är, så är ändå våra liv väldigt lika. Ångesten, lyckan, kärleken, upplevelser, jobbiga tandläkarbesök, bettskenor, god mat, tårar, smärta, lycka, längtan, drömmar och massa massa annat som finns i livet.
Sträck på dig, vart stolt och glad ..Du är verkligen värd den där platsen.

Anonym sa...

Nämmen, man får gratulera!
Fan vad tufft, jag är mycket imponerad!
Vilka fina bilder på dig du lagt upp oxå, det är du och eva longoria endast som kan äta en glass med stil.
Vad säger du, ska vi ta en efterjobbetöl här snart?
Kram kram.

Madde (maddepladder) sa...

Vad kul, grattis!

Anonym sa...

Grattis.
Vi får väl gå in här några extra gånger så du går om Marcus!! hehehehe.
Ha de gott
Nikki

Anonym sa...

Grattis, du är sååå värd platsen!!!

Emmama sa...

Väl värd din höga placering, du har en jättefin blogg!