lördag 24 maj 2008

lördagsladdning

Har precis tupplurat, tuppat lur, lurat tuppen eller nåt. Sovit mitt på dagen helt enkelt. Passar mig oftast för det eftersom jag alltid vaknar ännu tröttare och med ett humör som heter duga. Sedan tar det sina timmar innan jag piggnar till och då är det dags att lägga sig för natten vilket ju bara är att glömma. Men nu tänker jag att schlagerköret kommer hålla på till sensent så jag hinner säkert duracellkanina mig tillräckligt medans det håller på så jag åter tröttnar till och somnar när det väl blir natt. Brorsan Allu med tjejen Lisa kommer och vi ska äta italienska delikatesser, korv, skinka och ostar med balsamicovinäger och marmelad. Blir trevligt.
Innan det ska det bli middag på Fiskmagasinet (om ni minns lakritsbruleeeeestället), de har italientema på menyn denna helg så det ska bli gott gott att förhoppningsvis upptäcka nåt nytt. Hoppas. Måste passa på att bränna pengar medan jag fortfarande har några kronor kvar av lönen som trillade in i fredags. Trevlig månad jag har framför mig va. Men på måndag får jag åkband. Frikort. Så läkarbesök blir i alla fall gratis framöver. Får springa och kolla krämpor när jag inte har råd att göra annat.

Inga kommentarer: