måndag 12 maj 2008

hej!

Fortfarande i vackra Venedig och pà en helt annat planet, bàde fysiskt och psykiskt som det kànns. Ledsen att jag inte har skrivit tidigare, men internet och denna planeten gàr inte riktigt ihop, alls faktiskt, men en liten hàlsning àr ju inte fòr mycket begàrt.
Alltsà hej hej hej sà mycket!
Hemma pà onsdag om allt gàr bra och dà ska ni fà se pà kort. Massor! Tills dess ber jag er snubbla in pà Marcus sida dit jag har smugglat in nàgra vyer och bilder pà undertecknad till och med. Alla borde ha sin egen webmackan... som en hustomte.
Bròlloppet igàr var fantastiskt. Kàrlek, skònhet och glàdje i en minst sagt salig blandning pà det bàsta av sàtt. Dock lurpassade en fruktansvàrd baksmàlla pà alla inblandade inatt i vàggrenen dà en av brudgummens vànner pà vàg hem fràn festen kòrde ihjàl sig. Det gòr sà ont att nàt sà perfekt som gàrdagen slutade med en sàdan tragedi. Jessica och Riccardo borde ha fàtt minnas sin dag av helt andra anledningar àn det som nu blev.

Ses snart, Svezia. Alldeles fòr snart.
Och jodà, puffandet flyter pà. En hàrlig stressfaktor mitt i allt. Men det ska ju inte fà vara fòr roligt, livet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa att ni har det så fint. Men aj vad ont det gjorde i mig när jag läste om det fruktansvärda som hände.
Ta vara på er och njut av varandra och Italien!

Kram!

Madde (maddepladder) sa...

Åh nej vad hemskt! Fy så tragiskt.

Stor KRAM, ha det så bra ni kan!

/M

Anonym sa...

Vad härligt att allt går bra för dig med ditt puffande. Ser fram emot dina bilder. Så tragiskt med dödsfallet... Jag har varit på nedregleringskoll och sprutskla i dag och lyckades faktiskt trots enorm rädsla sticka sprutan i magen. På onsdag börjar jag odla ägg med Gonal-F

Anonym sa...

Vad härligt ni verkar ha det, men fy vad hemskt med olyckan. Vad tragiskt! Måste verkligen ha varit jobbigt för brudparet.

Anonym sa...

En hel vecka i Venedig. Det är en blandning av glädje för eran skull och lite avund som känns i mig. Låter så oerhört fantastiskt! Hoppas ni har haft det superbra! Jag har följt er på Marcus blogg. Jättefina bilder!
Om några veckor åker jag till Rom ..Jag längtar!!

Kram.

mrsjones sa...

nej vad fruktansvärt! Så mycket glädje och sedan sådan sorg. Är inte livet bara för mycket ibland?!

Låter som om ni haft det skönt också! Hoppas på underbart resultat av allt puffande!

kramar angela