måndag 19 maj 2008

tänk om

Laddar inför injektion fyra. Sjukt snabbt går det, tiden, när man har att göra (läs spraya och spruta). Det är något hela tiden.
Jag är lite labil till humöret just nu. Blir väldigt snabbt efter att ha skrattat och stojat så otroligt ilsken och sen rätt vad det är ledsen i ögat igen, helt utan förvarning. Det är skilnad på nu och då jag bara puffade, jag känner som sagt mycket mera hela tiden. Som tur är döljer jag det rätt bra än så länge.
Börjar känna nåt i magen med. De jobbar tydligt på därinne, äggstockarna. Hoppas få bra besked på torsdag när det är dags för första kollen. Försöker att inte gå händelserna i förväg men ändå... tänk om jag redan nästa vecka får åka in på plock?! Skull vara helt underbart. V 23 är min preliminära plockvecka men om, jag säger om, samarbetet med den stackars slitna gamla kompisen, kroppen, fortsätter som det börjat kanske vi får göra allt en vecka före. Tjohoo! Nu blev jag glad igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna hårt hårt för dig!

Kan förstå att det känns tungt när humöret är på svajning ..Men glöm aldrig av hur grymt du är!
Stor Stor Kram till Dig!

Anonym sa...

Håller tummarna att allt går bra för er denna gången. Tänk snart har ni nog en liten knatte där hemma. Kul!!
Ta det lugnt o vila mycket.
Nikki

Anonym sa...

Oj, du kan terminologin :) Hoppas allt går vägen så våra skattepengar blir till nytta. Lycka till!
/V