söndag 18 maj 2008

mmm mayan mystica







Jag är en sucker för reklam och oftast då för just Magnumglassens. Det ser ju bara så otroligt smaskigt ut när en vacker modellmänniska slickar i sig den.
Idag när jag äntligen släpade mig upp och ur soffan efter att legat däri hela dagen okammad och osminkad var jag tvungen att se om Eva Longoria har rätt. Och det har hon! I dicovered Mayan mystica och vilken kick det var. Så god. Gillar som ni vet kanel och andra kryddor i kaffet och tydligen också i choklad, för det här var en skön smaksensation mitt i söndagen. Jag var iofs i det segaste laget så det kan vara att jag blev lite lurat förförd av sockret i det hela. Men det blir absolut en Maya snart igen.
Evas reklam kan ni se här som efter min stillbildsodyssé känns lite... ja passé, om jag får säga det själv... he he.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fin. Älskar dig. M.

Anonym sa...

Jag håller med dig...den är fantastisk